Nápověda - základní informace


Smluvní podmínky

Mohu jako spotřebitel odstoupit od uzavřené smlouvy?

Ano. V tomto případě jdeme nad rámec zákona a dle článku 22.2 našich obchodních podmínek můžete od smlouvy odstoupit do třiceti dnů.

Pro tento účel jsme vám připravili formulář, který najdete zde (jedná se o přílohu č. 9 našich obchodních podmínek).

Kdy přesně vzniká smluvní vztah?

Rámcová smlouva je uzavřena ve chvíli, kdy od nás dostanete e-mail s přístupovými údaji k vašemu účtu v našem systému (viz. článek 3.3 obchodních podmínek).

Uzavření rámcové smlouvy předchází to, že vyplníte a odešlete registrační formulář.

Kdo se může stát vaším klientem?

Nutnými podmínkami jsou věk řidiče alespoň 21 let a platný řidičský a občanský průkaz.

Půjčujete auta i firmám?

Ano, nájemcem může být fyzická i právnická osoba.

V mnoha případech je pro firmy jízda našim autem levnější, než kdyby pro služební jízdu využil své auto jejich zaměstnanec a firma mu proplácela cestovní náhrady.

Navíc jsme plátci DPH, čímže se firmám náklady dále snižují.

Může mnou půjčené auto řídit další řidič?

Jako nájemce můžete umožnit řízení pronajatého auta i dalším osobám, ale vždy je nutno splnit požadavky dané obchodními podmínkami (zejména čl. 6).

Za dalšího řidiče přidaného do uživatelského účtu nájemce si neúčtujeme žádný poplatek, ale nájemce by měl mít na paměti, že v případě, kdy díky řidičovu jednání vznikne škoda nebo nárok na sankci, tak je za ni odpovědný nájemce, po kterém budeme chtít úhradu.

U rezervace každé zápůjčky musí nájemce určit, kteří řidiči budou oprávněni v průběhu této zápůjčky auto řídit.

Jsou vaše auta pojištěna?

Všechna naše sdílená auta mají povinné ručení i havarijní pojištění plus nadstandardní asistenční služby.

Pokud byste do zahraničí jeli autem, které není dostatečně pojištěno a došlo k nehodě, tak vyproštění a odtah zpět do ČR vyjdou na desítky tisíc korun! Naše nadstandardní pojištění pokrývá i tyto situace, takže s našimi auty se dodatečných nákladů nemusíte obávat.

Vaše výdaje v případě nehody můžete díky naší doplňkové službě "V klidu" snížit na pouhých 1 000 Kč. Podmínkou samozřejmě je splnění všech formálních náležitostí jako např. přivolat ke každé nehodě Policii ČR, vyplnit protokol o nehodě, neřídit v opilosti nebo pod vlivem omamných látek atd.

Pozor na lovce nehod! Ti jsou u nehody během deseti minut a budou vám vnucovat své služby. Tyto důrazně odmítněte a dbejte výhradně pokynů, které dostanete na naší asistenční lince.



Ceník

Kolik stojí služby AJO.cz?

Naši klienti neplatí žádný měsíční poplatek.

Cena jednotlivých pronájmů auta je dána součtem hodinového nájemného a platby za ujeté kilometry. Palivo je v ceně. Podrobnosti najdete v našem ceníku.

Klienti mohou využít i volitelnou službu "V klidu".

Fungování našich služeb je nemálo závislé na tom, zda klienti plní dohodnuté podmínky (okamžik vrácení auta, pravidla ohledně tankování, atd.). Pokud klient podmínky nedodrží, jsme oprávněni naúčtovat sankce, jejichž popis najdete zde. Prosím seznamte se s nimi, jejich znalost vám ušetří peníze a nám pomůže poskytovat kvalitnější služby klientům.

Potřebuji pro platby za služby AJO.cz platební kartu?

Pokud chcete autem vyjet brzy po registraci, tak to platba kartou urychlí. Nemáte-li kartu, umíme pro nejčastěji používané banky i expresní převody s okamžitým připsáním platby. A samozřejmě můžete platit i běžným převodem na náš účet u FIO banky.

Vztahuje se služba "V klidu" na jízdu v opilosti?

Způsobí-li řidič nehodu pod vlivem alkoholu nebo jiných omamných látek, reaguje na to každá pojišťovna jako býk na červený hadr a řidič bude s velkou pravděpodobností nucen uhradit celou škodu nebo její velkou část.

V případě služby "V klidu" je platba snížena na 1 000 Kč jen v tom případě, že klient splní povinnosti uvedené v našich obchodních podmínkách. Např. v případě jízdy v opilosti, při nepřivolání Policie ČR k nehodě nebo jiném hrubém porušení podmínek, hrozí klientovi to, že po něm bude pojišťovnou nebo námi vymáhána plná výše škody a výhod služby "V klidu" nebude možné využít.



Platby

Jak probíhají platby a přechody mezi tarify?

Na základě výzvy k platbě klient uhradí 1 500 Kč (resp. 3 900 Kč). Po připsání částky na náš účet je klientovi aktivován tarif Základ (resp. Top).

Tarif se mění vždy v okamžiku připsání klientovy nejnovější platby na náš účet. Je-li platba stejná jako ta předešlá, tarif se nemění.

Má-li klient aktivní tarif Základ a zaplatí 3 900 Kč, tak mu je okamžikem připsání novější platby aktivován tarif Top a ten bude aktivní až do okamžiku připsání další platby.

Totéž platí i obráceně, tzn. má-li klient aktivní tarif Top a zaplatí 1 500 Kč, tak mu je okamžikem připsání novější platby aktivován tarif Základ.

Umíme i platby kartou, které oceníte pokud na auto spěcháte.



Průběh zápůjčky auta

Bude AJO aplikace fungovat na mém mobilu?

Naše aplikace je webová (a plně responzivní), takže je jedno, jaký operační systém máte na vašem telefonu.

Pokud se na vašem telefonu ve webovém prohlížeči přihlásíte ke svému účtu na AJO.cz, tak s vyzvedáváním ani vracením auta nebudete mít problém.

Nemám chytrý telefon. Jak si budu vyzvedávat a vracet auta?

Snadno. Při převzetí a vrácení zavoláte na náš dispečink a my vám auto na počátku zápůjčky odemkneme a na konci zase zamkneme.

Je možné zdarma stornovat rezervaci auta?

Pokud provedete storno včas, tak ano. Podmínky najdete zde.

Mohu auto převzít nebo vrátit v noci nebo o víkendu?

Ano. Jediné, co k tomu potřebujete, je platná rezervace a nabitý mobilní telefon.

Kde vezmu klíčky od auta?

Klíčky si vyzvednete v autě, naše technologie zabraňuje jejich zneužití. Během zápůjčky máte klíčky u sebe a auto zamykáte přiloženým přívěskem.

Co když v průběhu zápůjčky zjistím, že auto nestihnu vrátit včas?

Rozhodně nám ZATELEFONUJTE. Nenahlášené pozdní vrácení auta výrazně komplikuje naše fungování, proto za něj jsou vysoké sankce.

Pokud zavoláte, tak nejčastěji dojde k tomu, že se s dispečerm dohodnete na prodloužení doby nájmu.

Pokud by dispečer nájem prodloužit nemohl (např. proto, že je na stejný čas naplánována další rezervace), tak jsme žel nuceni naúčtovat sankci za ohlášené pozdní vrácení. Ale tato je výrazně nižší, než sankce za neohlášené pozdní vrácení.

Máte-li tedy obavu, že auto vrátit nestihnete, volejte co nejdřív.



LPG pohon - platby, tankování, tipy na čerpací stanice

Všechny informace ohledně LPG najdete na samostatné stránce LPG - platby, tankování, mapy čerpacích stanic.



Všechny výše uvedené texty jsou jen orientační. Právně závazné jsou naše obchodní podmínky. Věnujte jim prosím náležitou pozornost.

Sledujte nás na Facebooku